Pla de reducció de costos
Reducció de costos operatius, de personal i costos innecessaris; renegociació amb proveeïdors i racionalització de despeses amb citeris objectius. Seguiment periòdic mensual.
![elaboracion-de-un-plan-estrategico](http://www.ingredients.cat/wp-content/uploads/2016/11/Elaboración-de-un-plan-estratégico-300x300.png)
Elaboració d’un pla estratègic
En col.laboració amb la dirección de l’empresa, disseny per canviar el romb de la companyia, sigui quin sigui l’objectiu..
![elaboracion-del-presupuesto-budgeting](http://www.ingredients.cat/wp-content/uploads/2016/11/Elaboración-del-presupuesto-budgeting-300x300.png)
Elaboració del pressupost: budgeting
Planificar els ingresos i les despeses és el primer pas per executar el nostre pla. Periodificar aquesta planificació en mesos o setmanes significa evaluar com va.
![cierres-mensuales](http://www.ingredients.cat/wp-content/uploads/2016/11/Cierres-mensuales-300x300.png)
Tancaments mensuals i quadre de comandament: reporting
Informar periòdicament de la marxa d’un negoci significa confirmar o no si anem en la bona direcció. El reporting és el conjunt dels mitjans tècnics i organitzatius per extreure aquesta informació, consolidar-la i informar-ne als responsables.
![plan-de-internacionalizacion](http://www.ingredients.cat/wp-content/uploads/2016/11/Plan-de-internacionalización-300x300.png)
Pla de internacionalització
Quan els mercats locals poden estar saturats, és hora de plantejar-se una ampliació cap a mercats on els nostres productes o serveis siguin més competitius. Aquest pla de internacionalització és un pla a mig i llarg termini.
![gestion-de-proyectos](http://www.ingredients.cat/wp-content/uploads/2016/11/Gestión-de-proyectos-300x300.png)
Gestió de projectes
A vegades, es decideix que la gestió d’un sol projecte sigui externalitzada a un tercer que tingui una visió imparcial, plena autonomía i dedicació quasi exclusiva.
![estudios-ad-hoc](http://www.ingredients.cat/wp-content/uploads/2016/11/Estudios-ad-hoc-300x300.png)
Estudis ad hoc
Estudis específics per a la presa de decisions i ampliació de la informació estratègica: estudis de mercat, de la competència, de viabilitat, d’un sector en concret, concursos i subhastes, etc.
![planes-de-mejora-de-la-eficiencia-industrial](http://www.ingredients.cat/wp-content/uploads/2016/11/Planes-de-mejora-de-la-eficiencia-industrial-300x300.png)
Plans de millora de l’eficiència indistrial
Millorar les capacitats dels nostres actius significa treure més profit del que tenim. Pot haver-hi espai per la millora i es pot quantificar amb un anàlisi detallat de nivells d’ocupació, eficiència i eficàcia.
![mejora-de-la-gestion-comercial](http://www.ingredients.cat/wp-content/uploads/2016/11/Mejora-de-la-gestión-comercial-300x300.png)
Millora de la gestió comercial
És un concepte molt ampli però, com a exemple, a vegades una reassignació o revisió dels clients segons la zona, canal o segment pot simplificar la manera per la qual arribem al client final.
![previsiones-de-ventas](http://www.ingredients.cat/wp-content/uploads/2016/11/Previsiones-de-ventas-300x300.png)
Previsions de vendes
Preveure el que passarà és imposible però ens podem aproximar i equivocar-nos el mínim posible. El mateix passa amb les vendes. Millor preveure-les i dedicar-nos al que realment importa: créixer.
![planificacion-de-la-demanda](http://www.ingredients.cat/wp-content/uploads/2016/11/Planificación-de-la-demanda-300x300.png)
Planificació de la demanda
Molt relacionada amb les previsions de vendes, ens ajuda a anticipar-nos per a que el nostre producte estigui llest en temps i forma pactats amb el client.
![contabilidad-analitica](http://www.ingredients.cat/wp-content/uploads/2016/11/Contabilidad-analítica-300x300.png)
Comptabilitat analítica
És l’ordenació del pla de comptes de l’empresa segons criteris de negoci per a que la información comptable estigui ordenada segons criteris mercantils però també racionals propis de la nostra activitat.
![auditorias-internas](http://www.ingredients.cat/wp-content/uploads/2016/11/Auditorías-internas-300x300.png)
Auditories internes
De vegaces es necesita certificar aspectos relatius a la informació comptable. Per exemple, absència de conductes fraudulentes, no-pèrdua de información, control intern, segmentació de funcions, etc.
![estudio-de-alianzas-estrategicas-comerciales](http://www.ingredients.cat/wp-content/uploads/2016/11/Estudio-de-alianzas-estratégicas-comerciales-300x300.png)
Estudi d’aliances estratègiques comercials
Si existeix una possibilitat de col.laboració amb una altra empresa per un fi comú, és necessari evaluar i revisar en quines condicions es farà abans de signar cap contracte.
![formacion-informacion-de-procedimientos-internos](http://www.ingredients.cat/wp-content/uploads/2016/11/Formación-información-de-procedimientos-internos-300x300.png)
Formació/informació de procedimients interns
Davant de canvis que es produeixin dins l’empresa i que necessitin ser comunicats a nivel intern, la figura una tercera persona imparcial pot ser d’ajuda i més creïble.
![analisis-financiero-y-analisis-de-inversiones](http://www.ingredients.cat/wp-content/uploads/2016/11/Análisis-financiero-y-análisis-de-inversiones-300x300.png)
Anàlisi financera i anàlisi d’inversions
Són càlculs financers complexes condicionats per moltes variables, però persegueixen un únic objectiu: realitzar o no una inversió. Per exemple, la compra d’una màquina o el trasllat de la producció a un altre indret.
![analisis-del-modelo-de-negocio](http://www.ingredients.cat/wp-content/uploads/2016/11/Análisis-del-modelo-de-negocio-300x300.png)
Anàlisi de model de negoci
Ja siguis una start-up o una empresa en funcionament, la revisió o replantejament del teu model de negoci pot ser d’ajuda per la seva viabilitat futura. Aquest anàlisi será quantitatiu però també qualitatiu.